Search Poetry

Showing posts with label Pathan. Show all posts
Showing posts with label Pathan. Show all posts

Pathan ka pait kharab

Pathan ka pait kharab
Pathan ka pait kharab ho gaya
Doctor k pass gaya
Logon ki mojodgi mai kuch yun haal batanay laga
Doctor sahib subha se Network kharab hy
Miscall pe miscall Aa rahi hy
Outgoing bilkul free
hy
Tarah tarah ki Ringtones baj rahi hy
Pait me balance bilkul nhi rehta
Jitna load karo sab khatam hojata hai

Cable ka Taar Check Karwao

Cable ka Taar Check Karwao
Molana sahab jumma ke khutbe main: Aaj kal cable par channel bohat kharab arahai hai.
Pathaan: Nai, hamare ghar to saaf arahe hai,app apna taar check kerwao

Parda Kar Lo

Parda Kar Lo
Boy Girl sy:
Jaan parda kar lo, aa gey sindhi mohalla hy
.
.
.
.
.
.
.
.
Thori dair k baad,Girl Booli:
JaNu ab TuM parda karo, aa gey Pathano ka Mohalla hay.!

Dost Pathan Se

Dost Pathan Se
Dost Pathan Se: APRIL FOOL Manaya?

Pathan: Han

Dost: Kis K sath?

Pathan: Bivi K sath! hum Ne 3 Bar Talaq Diya Jab Wo Pareshan Howa To Hum Bola: APRIL FOOL,APRIL FOOL.

Khan 2 his Friend

Khan 2 his Friend
Pathan 2 his Frnd: Ye jo table pe admi hy, um ko bht bura lgta hy,

Frnd: Table pe to 4 admi hn,

Pathan: wo jiska muchen hn,

Frnd: muchen to subki hn,

Pathan: wo jiska kapra supaid hy,

Frnd: wo to sub k sufaid hn,

Pathan ny pistol nikala aur 3 admion ko mar kr bola, "ye jo reh gya hy, isko um nai choray ga"

Ek Train Ulat ne ka Case (??? ???? ????? ?? ???)

Ek Train Ulat ne ka Case (??? ???? ????? ?? ???)
Train k driver jo k Pathan tha, us se pocha k tum ne train patri se Qyun utaari.

Pathan : 0 yara ! ek banda samnay aa gya tha to brake marne ka tyme nai tha. Humara asistant ne bola ke is k upar chara do..

Wakeel : phir ???

Pathan : yarA ! wo banda patrii se utar gya